miércoles, 21 de marzo de 2018

EL DÌA DEL FALLER DE LES FALLES.Nuria

El  passat 17 de març va ser el dia del faller, que va tindre lloc en la cassa de la marquesa i per el matì es realitzà el passa carrers i la Mascletà i es faìa la primera nit del FOC de tota l'historia al riu serpis.


Per el matì vam visitar a moltes Falles com a Lluis belda , Rois de Corella ,Crist Rei , Repùblica argentina i El.liptica , fins arribar a la mascletà a on diriem per primera vegada SENYOR PIROTECNIC POT COMENÇAR LA MASCLETÀ. Una vegada va acabar la mascletà ens canviarem les dos corts i anarem al Museu Faller a menjar, tirar cohets i que ens disfraçaren a la Fallera Major i a mi amb els ulls bendats.

Primer disfraçàren a Sara , la major. I després a mi. Cuan em tocaba a mi disfressar-me les xiquetes de la cort no s'ha clara ben molt i cuasi caic al sol. una vegada van acabar em vaig llevar la bena i anaba disfressa de la pasoreta de Toy Story Betty  i les xiquetes de les vaqueres Jessie i els xiquets de Woddi els vaquers. A continuació vam anar a la cassa de la marquesa a on vaig vore a victoria i vam ballar molt i vaig pujar al escenari amb la cort. Finalment vam anar al pont per vore l'espectacle amb excelentísima alcaldessa..els meus tios,els meus pares..etc.

En resum,la meua opinió es que va ser un dia molt especial i damunt va marcar historia.I que mai oblidare ja que sols es viu una vegada.

Espere que vos haja agradat la meua esperiencia aquell meravellós dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario