miércoles, 21 de marzo de 2018

CONCERT TONI COTOLÍ

Jo vaig anar amb el meus pares el once de març d'aquest any a un concert que s'anava a fer en l'ermita de San Antoni. Aquesta actuació començà a les dotze del matí i acabà a la una o les dos de la vesprada.
El músic era Toni Cotolí, un guitarrista valencià. Va començar a tocar cançons des de molt menudet.
En el conçert va tocar cançons d'alguns grups de rock com queen, metàlica, etc... que habíen sigut adaptades a la guitarra clàsica. Va tocar:

*VERANO PORTEÑO- ASTOR PIZZAOVA


*INVIERNO PORTEÑO-ASTOR PIZZAOVA


*RECUERDOS DE LA ALHAMBRA-FRANCISCO TARREGA (a m'a mare li recordava quan ella                                                                                                              era menuda, una xiqueta)


*SUEÑOS-VALS MEXICANO (ell tenia un CD que es titulaba aixina i tenia moltes caçons)


*LET HER GO-PASSENGER (va ser la meua cançó preferida, sentia com si l'haguera escoltat en un                                                     puesto fa molt de temps, però no ho recordaba)


*BOHEMIAN RHAPSODY-QUEEN (no va ser la que mes em va agradar pero com la coneixia un                                                                   poc la vaig disfrutar molt)


*WIND OF CHANGE-SCORPIONS


*DEMONS-IMAGINE DRAGONS


*CAPRICHO ÀRABE-FRANCISCO TARREGA (els meus pares deien que era molt bonica i tenien                                                                                     tota la rao, pero conforme tocaba Toni era encara                                                                                     més bonica)


*NOVEMBER RAIN-GUNS N'ROSES


El concert va ser molt bonic, cada vegada que Toni acababa de tocar una cançó tot el públic esclatava amb aplausos. Aquella actuació va ser tot un éxit. La guitarra sonaba preciosa i Toni tocaba acariciant aquelles cordes que produien eixe soroll tan meravellós. Quan l'escoltaves tocar et relaxaves molt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario