miércoles, 21 de marzo de 2018

CRÓNICA FINCA COLLADO



 FINCA COLLADO




 
El dia 2 de desembre m’en vaig anar a la Finca Collado amb els meus pares, el meu germá, les meues cosines Candela i Mireia, el meu cosí Rafa i el gos de Candela, Teo.

El viatge va ser llarg però vam vore una pel·lícula en el cotxe i es va fer més divertit.

Quan vam arribar tots estàvem molt contents perquè el lloc es molt bonic i tranquil. Teo el gos es va possar a correr per tota la finca que es molt gran.

Vam entrar a la casa i vam descarregar tot el cotxe. Ens vam instal·lar en la nostra habitació i ens possarem a arreglar les habitacions per a la nit.

Més tart tots vam eixir a passejar per les vinyes, Teo també. La Finca m’agrada molt perquè és un lloc natural i allunyat de la ciutat. Durant el passeig vaig vore en el camí un cuc molt estrany.Mon pare em va dir que era procesionaria i que era un cuc molt verinós. Va ser algo molt curios.

Després, vam tornar a casa i ens vam arreglar per a eixir a sopar a Villena. El sopar estaba molt bó, o era la emoció de estar fora de casa.

Quan vam acabar vam tornar a la Finca, vam vore una pel·lícula i després, el meu germà i jo, ens vam anar a la habitació a vore acabar la pel·lícula que estavem vegent en el viatge. Van ser cinc minuts i ens vam xitar.

M’encanta anar a la Finca!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario